zaterdag 18 januari 2014

EEE-PC

Toen Sjoerd in het WKZ lag, 2009, ben ik met bloggen begonnen. Het was een manier om de mensen op de hoogte houden van zijn wel en wee, maar ook om zaken van je af te kunnen schrijven.

In het WKZ waren de ICT-faciliteiten voldoende, maar niet zodanig dat je zoals nu altijd en overal waar je maar wilt op het wereld wijde web terecht kon. Sjoerd had zijn eigen PC met Dongle. Die werd gesponsord door een gul familielid. Hij kon hiermee online. Maar ik was aangewezen op de computerhoek in de grote hal van het WKZ. En dat ging ook wel, maar als ik op zijn kamer eens wat wilde dan moest ik hem ongeveer smeken of ik even van zijn laptop gebruik mocht maken.

In die tijd nam ik dan ook een soort smartphone. Hiermee kon je mailen. Voorwereldlijk als je het vergelijkt met de smartphones van nu, maar het voldeed. Met een pennetje tikje je je boodschap op het scherm. En dat pennetje zat met een touwtje vast aan de telefoon.

Om wat meer te kunnen schafte ik toen een EEE-PC aan. Een netbook, een kleine laptop en eigenlijk de voorloper van de tablet. Het ding voldeed goed. Ik kon ermee in de trein werken en op zijn kamer. Maar toen Sjoerd weer thuis kwam verloor het apparaat zijn nut. En hij ligt dan ook al jaren in de kast. Een mooi vormgegeven laptopje. Tien inch scherm, mooi hoesje erbij.

Nu heb ik hem maar op Marktplaats gezet. Misschien heeft iemand er wat aan. Ideaal voor de camping, collegebanken of vakanties.

Voor 100 euro mag je het overnemen. Echt weinig gebruikt en in de originele verpakking. Klik op het plaatje voor de Marktplaats-advertentie.

<<KLIK HIER>>
____
Update 26 januari 2014: Verkocht voor de vraagprijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...