maandag 5 september 2011

Toch maar overstappen?

Toch maar een nieuw weblog via blogspot? Ik weet het niet. Ik wacht nog even af hoe weblog.nl na de migratie gaat werken. Enkele previews beloven niet veel goed. Grote reclameblokken en daar heb ik geen zin in.
Volgens het team van weblog.nl komt de migratie deze avond gereed, maar zullen de foto's en overige media daar nog vertraagd achteraankomen. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in eigenlijk.

Via Facebook stuur ik ook berichtjes de wereld in, maar dat is toch meer een kwebbelmedium. Ook leuk, zelfs leuker dan ik had verwacht, maar het geeft niet het echte bloggevoel.

Ik ga hier bloggen. Een beetje off-line. En als weblog.nl tegenvalt importeer ik mijn oude blog hier en ga hier verder. Kan ik intussen een beetje experimenteren met de lay-out etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...