dinsdag 20 september 2011

Weblog versus webstreepjelog versus blogspot

Vandaag eindelijk mijn oorspronkelijke weblog online. Weliswaar zeer traag en met een lelijke layout, maar er lijkt schot in te komen. Ook een giga-reclameuiting op de pagina. En daar baal ik van. Als dat betekent dat die alleen verdwijnt als je gaat betalen dan gaan we dat denk ik niet doen...

Het weblog over Sjoerd, vanaf de diagnose tot aan zijn overlijden is helemaal weg. Alle berichten, foto's zijn verdwenen. En dat is natuurlijk lullig. Natuurlijk een berichtje naar de helpdesk gestuurd. We wachten maar weer af. Een paar dagen kunnen er nog wel bij tenslotte.

Tenslotte bevalt het bloggen hier eigenlijk prima... Helder, overzichtelijk en geen reclame.

Maar al mijn volgers ben ik kwijt. Ik had elke dag toch wel tussen de 100 en 200 pageviews. En dat moet zich weer helemaal opnieuw opbouwen. Dat is natuurlijk k*t.


3 opmerkingen:

  1. Ik heb je weer gevonden hoor!!
    Het is even wennen maar ja dat is met alle veranderingen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nico, de hele web-log van Sjoerd en zonder Sjoerd ziet er niet meer uit, volgens mij is het nog niet klaar maar ik heb er een hard hoofd in. Dan maar een verwijzing naar het nieuwe blog. De lezers op het oude blog zullen na een maand ook niet meer kijken dus gewoon weer opbouwen op blogspot. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je dan wel weer hier.

    Greetz Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...