vrijdag 5 mei 2017

Trends - de Fidget Cube. Tegen stress?

Multifunctioneel. Adem beter door stress-reductie. Rol, spin, klik, glij en flip. De gebruiksaanwijzing belooft heel wat. En ik denk ook wel dat er  een publiek voor is. Jongens in mijn klas bijvoorbeeld die onvermoeibaar met balpennen klikken tijdens de les. Of met potloden heen en weer rollen. Of met passerpunten in gummetjes zitten te frutten. Het nadeel is dat dit ding ook weer klikt. Met geluid, dus daar ga ik me dan ook weer aan ergeren. Misschien werkt het beter als het in een broekzak zit. Ik neem hem in elk geval mee maandag en dan zullen we eens zien of het iets is.


Ook in andere kleurtjes verkrijgbaar natuurlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...