vrijdag 5 mei 2017

Trends - de Fidget Spinner

Teruglezend op dit weblog zie ik dat ik van tijd tot tijd iets post over de trends van het moment. Vaak jeugd- en jongerentrends. Zo gaat dat met opgroeiende kinderen. Soms mis ik wat, of gebeurt het in een inactieve blog-periode. Maar nu zijn we er weer. Hieronder hebbe-gadget nummer 1. Door Mert en zijn vrienden al in gebruik. De Spinner. Een draai-dingetje met kogellagertjes waardoor hij razendsnel spint. Voelt fijn. Voelt goed. In meerdere kleurtjes leverbaar. Mert heeft een rode "want die heeft nog niemand pap".

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik het ding werkloos in een laatje mik... Meestal duurt dat niet zo heel lang.
Fidget Spinner

En Mert had weer wat te unboxen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...