zondag 25 maart 2012

24 Maart 2009. Over een psycholoog...

Quil :" Ik vind dat jullie zo overdrijven over dat autisme van mij."
Papa: " Ik hoorde van de psycholoog anders iets wat ik knap autistisch vond"
Quil :" Oh ja, Wat dan?"
Papa:" Tijdens het gesprek wat je maandag met haar had ben je gewoon in een stripboek gaan lezen. Dat vind ik autistisch. En daar hou ik me maar aan vast, want anders is het gewoon onbehoorlijk."
Qui :" Ja. Maar dat was wat anders. Zij is psycholoog en dan gaat ze een beetje de kaarten zitten bekijken die ik heb gekregen en daar over bla bla bla doen. DAT HEEFT TOCH NIKS TE MAKEN MET PSYCHOLOOG ZIJN? Laat ze gewoon haar ding doen… Toen ben ik maar een stripboek gaan lezen…"
Ik zei maar niks meer… ;-) )
---
Al weer drie jaar geleden... Hij zou nu een lange puber van zestien zijn geweest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...