zondag 22 maart 2015

112

Vanaf maart 2009 ben ik een blogger. Soms vaak, soms onregelmatig, maar nog nooit met een stop van meer dan vier maanden. Dat was even schrikken.

Dus ik heb een (enigszins) verlaat goed voornemen: vanaf nu gaat er weer dagelijks geblogd worden. Het is een weddenschap met mijzelf. Het is ook helemaal geen opgave, want ik heb het altijd leuk gevonden en ik heb er echt zin in. Nu ik achter het scherm zit schieten de onderwerpen me al te binnen.

Dus: tot aan de zomervakantie, die begint dit jaar op maandag 6 juli, kunt u elke dag een blogje verwachten. Met een foto, een tekst, een belevenis, een grappigheidje of iets anderszins wat de moeite waard is in mijn ogen.

En een snel rekensommetje leert mij dat ik veertien weken te gaan heb, dus tot en met 5 juli, ook een zondag, en de vakantie is dan al een feit, eenhonderentwaalf blogjes. (zijnde 112)

Eigenlijk 111, want zonder aan het getal 112 afbreuk te willen doen, de eerste is nu klaar.

Zo is het...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...