vrijdag 11 mei 2012

Spreekbeurt

Op Fb heb ik er al een fotootje van geplaatst, maar ook hier even aandacht voor het feit dat mijn jongste dochter afgelopen donderdag haar eerste spreekbeurt heeft gehouden...
Ze wist het al een hele tijd en we hebben samen een mooie presentatie in elkaar gezet. Het onderwerp was 'Turkije'...

Aanvankelijk stond het gepland voor vandaag, maar vandaag hadden de kinderen een vrije dag. Ebru zat hier niet zo mee en heeft voorgesteld om het dan maar een dag eerder te doen. Dat heb ik nog niet vaak meegemaakt dat een kind zich verheugd op een spreekbeurt. Ik vroeger niet in elk geval.

Ebru dus wel. Praatte 20 minuten. En kreeg een 9... Ik ben trots.

Oefenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...