donderdag 6 oktober 2011

Trots op mijn kanjer

Een bezoekje aan het animewolkenforum leverde het onderstaande berichtje op:

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 04 oktober 2011 @ 17:59
Met quote antwoorden


Sjoerd, jongen,

Als je eens kon zien hoe het nu met Omega gaat, je mag trots zijn.
Jouw 'Legacy' is in goede staat en we zullen de jongen die er zijn passie van maakte niet vergeten.
Ik heb alle pagina's van dit topic gelezen en ik moest zeggen dat het behoorlijk indruk op me maakte, en ja, ik heb zelf asperger dus dat is al heel wat.

Waar je ook bent, je ziel leeft voort in de harten van je dierbaren en in dat wat je ons achterliet.
Ik ben zeer vereerd dat ik mag helpen bij het onderhouden van jouw nalatenschap aan ons: Pokémon Omega.
Ik heb je nooit gekend en hoorde het pas van de mensen die nu inmiddels ook miijn vrienden zijn, een paar maanden geleden.

Ik heb veel over je gehoord en ook hoe je dat laatste bericht getypt hebt, het was heel inspirerend en laat maar weer zien dat we moeten genieten van elke dag die we krijgen hier op aarde.
Waar je ook bent, misschien zal ik je ooit op een dag ontmoeten, tot die tijd kan ik alleen maar zeggen dat ik je veel sterkte wens.

Het ga je goed man.

~Jurriën/Goud.
 ________

Wie meer wil weten: Volg de onderstaande link.


http://forum.animewolken.nl/forumdisplay.php?f=20


En Sjoerd: waar je nu ook bent. Ik ben zo verdomde trots op je...


Voor het spel wat Sjoerd met enkele anderen in elkaar knutselde volg de onderstaande link:


http://pokemonomega.com/index.php


Zie het maar als zijn nalatenschap.
Kanjer.

1 opmerking:

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...