maandag 17 april 2017

Toch ook dit maar even vastleggen

Om Mert te bevrijden uit zijn lange zit ben ik maar een spelletje midgetgolf met hem gaan doen. Hij zeurde er al een uur om. Nu vind ik niet dat je op elk gezeur in moet gaan, maar ik had hem thuis lekker gemaakt met die midgetgolf. Eigenlijk zag ik toen voor me dat we na de brunch op het zonovergoten terras zouden gaan zitten en daar genietend van een glaasje wijn naar de kinderen zouden kijken. Helaas. Het regende en de animo bij de rest was niet aanwezig. Dus vooruit maar. En toch wel leuk. Ja echt. En Mert won. Zijn dag was weer goed. Ondanks de regensputters die er ook waren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...