zondag 19 maart 2017

Update maart 2017

Het laatste bericht wat ik plaatste op het blog dateert van oktober. Sinds die tijd is er wel wat gebeurd. Even een korte update:

  • Op dinsdag 18 oktober mocht mijn moeder naar huis na een redelijk zware buikoperatie
  • Op donderdag 20 oktober kregen we een telefoontje vanuit verzorgingstehuis Bruggerbosch dat we maar beter snel konden komen aangezien het met mijn vader niet goed ging
  • Nog maar net in de auto kregen we een telefoontje dat hij al was overleden
  • Op woensdag 26 oktober was de crematieplechtigheid
  • Het is nu 19 maart, dus dit is alweer vijf maanden geleden
Het spreekt voorzichzelf dat ik mijn vader ook in dit blog een laatste eer ga bewijzen. Ik zal een paar dingen beschrijven en een paar foto's plaatsen.

  • Op zondag 25 december vierden we eerste kerstdag in familiekring. Voor het eerst zonder mijn vader
  • Nu, maart 2017 zijn we bezig met de asbestemming van mijn vader.
Verder van belang voor dit weblog:

  • Oudste dochter Anouk (19) is na een succesvol examenjaar en een werkvakantie in Spanje gaan studeren aan de vertaalacademie in Maastricht. Engels en Spaans. Ze woont op kamers in een echt studentenhuis en wijdt zich met hart en ziel aan haar dispuut "Allicht".
  • Haar studie schijnt ze ook wel goed te doen, maar daar hoor ik niet zoveel over.
  • Dochter Ebru (13) is een echte middelbare (puber)scholier en worstelt zich met redelijk succes door de HAVO. Inmiddels tweede klas.
  • Zoon Mert (11) zit nog veilig in groep 7 op de basisschool. Uiteraard wenkt ook voor hem de middelbare school, maar gelukkig duurt dat nog even.
  • Dochter Ebru speelt nog steeds Hockey. Inmiddels bij de C-meiden vierde klasse.
  • Zoon Mert speelt niet onverdienstelijk voetbal in de tweede klasse D. (nu heet dat JO11-2Gd zaterdag)
Vanuit bovenstaande update ga ik mijn weblog vervolgen. Met terugblikken, vooruitblikken, beschouwingen, overdenkingen en andere zaken die ik het vermelden waard vind.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...