maandag 20 maart 2017

Lego, maar dan anders

In de categorie leuke dingen van het internet kwam ik onderstaand ideetje tegen. Een sleutelhangsysteem wat orde schept in rondslingerende sleutelbossen die altijd kwijt zijn. Beetje werk. Dat wel. Gaatje boren in een legoblokje met een priegelboortje en dat gaatje mooi glad maken. Maar toch is het wellicht iets tegen een van de ergernissen hier thuis van alle (bijna alle) gezinsleden. "Waar zijn..." Uiteraard geldt dat niet voor mij...

Misschien ga ik het wel proberen op een regenachtige middag binnenkort. Boortje zoeken, boormachientje laden, blokjes zoeken, plankje maken. Misschien ook wel als het niet regent trouwens.

 

 
Lijkt me ideaal...
Bron: www.froot.com

1 opmerking:

  1. Hoi Nico, wat leuk dat je weer verder gaat met je blog, het blijft toch altijd kriebelen, bijna het gevoel of je nooit afgekickt bent. Ik herken dat. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...