zondag 5 mei 2013

Woensdag komen ze terug

Een tijdje voor jezelf zorgen is helemaal niet zo erg. Het geeft wat rust en je doet een dingen die anders blijven liggen. Anouk en ik hebben ons prima vermaakt de afgelopen week. Maar zolangzamerhand heb ik er wel genoeg van. Ik ben blij dat ik geen vrijgezel ben. Woensdagmiddag om half twee landen Fatma en de kids weer op Dusseldorf airport. Ik verheug me er op.

Oh ja, onderstaande reclame vond ik ook wel het plaatsen waard. In 1958 waren de rollen nog wat duidelijker verdeeld. Ik moet zeggen dat het me wel aanspreekt... Het gaat om verlichtingsarmaturen van Philips. Maar ik vond het situatieschetsje zo aardig. Ook in het licht van het bovenstaande. Hahaha.



1 opmerking:

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...