dinsdag 3 januari 2012

Van die dagen...

In de gang staat het volgende te wachten:
  • Een mega-emmer Histor Monodek in de kleur 9001 warmwit. Genoeg voor het hele huis
  • Drie emmers muurverf in de kleur ' klei'
  • Twee bakken met rollers en kwasten
  • Een pakket afdekzeil
De bedoeling was om vandaag om half acht op te staan. Alles klaar te zetten en fluitend aan de gang te gaan.

Het opstaan om half acht lukte niet... het werd half twaalf. Ik heb nog niks klaar gezet. Ik fluit niet en ben nog niet aangekleed. Wel heb ik de krant gelezen, nog een krant gelezen, koffie gedonken, de kids onder de douche gehad, een kutbouwpakketje in elkaar gezet waar Mert na drie minuten zijn bekomst van had en verder geklooid, gekeuteld en niks gedaan.

En ik heb helemaal geen zin om al die toestanden nu nog overhoop te trekken. Ouwe kleren aan. Kranten en plastic op de grond. Alles van de kant af schuiven. G A D V E R DA M M E.

En bovendien komt het toch niet af. Vanavond gezellig avondje naar vrienden in Deventer. Dat wordt laat want we gaan zwarte vrouwen. Leuk maar onbenullig kaartspelletje wat ik overigens bijna nooit win.

Morgen dan maar aan de klus? Misschien ben ik dan wat brak. Of vrijdag? Das de laatste vakantiedag. Of ... Alles in de kast zetten en wachten op de voorjaarsvakantie. Die is over zeven weken al... Hahaha.

Nee het komt goed. Let maar eens op.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...