zaterdag 24 december 2011

Teveel Apple ???

Het begon allemaal met een iPhone...

In maart vierde mijn zoon zijn 16e verjaardag en hij kreeg van mij een iPhone,
Hij vond hem fantastisch, tja.... wie niet eigenlijk! 



















Ik vierde mijn verjaardag in april, en ik kreeg van mijn vrouw een iPad waarmee ze me erg gelukkig maakte




















Mijn dochter was in juli jarig en ze kreeg een iPod Touch



 



Toen mijn vrouw jarig was kreeg ze van mij een iRon.





Omstreeks die tijd bekoelde onze relatie behoorlijk......

Wat mijn vrouw niet inzag, dat de iRon perfekt in ons eigen netwerk integreerde met de iWash, iCook en iClean.

Ze heeft geen gevoel voor humor, eind volgende week kan ik het ziekenhuis weer verlaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...