zondag 2 september 2012

Achter de gordijnen

Deze schitterende libelle had zich in de weg vergist... Achter de vitrage maakte hij een drukte van belang om weer naar buiten te mogen. Ik vind het erg leuk die libellen, aar als ze agressief uitvallen naar je doen met gekromd achterlijf ben ik er niet zo kapot van. Dus uiteindelijk heeft Fatma maar een mep verkocht met de vliegenmepper en toen viel hij op de grond en kon ik hem naar buiten brengen. Ik hoop dat hij het heeft overleefd...

Ik heb de soort nog niet kunnen vaststellen...
Wie heeft er verstand van?


1 opmerking:

  1. volgens mij is het een glassnijder libelle hij lijkt erg op de libbelle rechtsboven op onderstaande link vandaar

    http://www.at-a-lanta.nl/odonmap/dvd.html

    BeantwoordenVerwijderen

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...