maandag 7 november 2011

Mooie berichten

Vandaag een kattebelletje op Facebook van een van de jongens waar Sjoerd tot het laatst aan toe contact mee heeft gehad. Begonnen als internetvriend is dit in de laatste maanden van Sjoerd's leven uitgegroeid tot een echte vriendschap. Deze jongen is ook bij Sjoerd geweest toen bekend was geworden dat hij niet meer lang te leven had. Samen met enkele anderen hebben ze destijds een Pokemonspel ontworpen om online te kunnen spelen. "Pokemon Omega" en kort na het overlijden van Sjoerd is dit online gezet. Het resultaat... Lees hieronder. Ik ben trots. En vind het super dat deze prachtige jonge mensen nog steeds met warme woorden over Sjoerd praten.

MK
  • Hoi Nico,
    Ik heb je al een tijdje geleden toegevoegd op facebook, maar nu toch maar eens het eerste contact zoeken.  Ik lees zo nu en dan je blog nog wel eens (vooral de dingen die met Sjoerd te maken hebben) en ik moet zeggen dat ik dat toch wel op een bepaalde manier leuk vind om zo bij te blijven. Interessant in ieder geval.

    Ik wilde je vooral even benaderen om je te updaten over Pokémon Omega. Ik weet niet of je er wel eens op kijkt, maar het gaat super ermee. We hebben een kleine maand terug 100.000 spelers geregistreerd gekregen en hebben dagelijks ruim 3000 mensen die over de hele wereld op Omega inloggen.

    We zijn nu actief met een team van 3 developers. Marijn, Mrn, die er toen ook bij was bij de lanparty bij Monique en Wessel helpt ook geregeld mee. En verder ik nog (Wuggles).
    We hebben een team van moderators van ongeveer 10 mensen die het spel, de forums en de chat in de gaten houden.

    Goed, ik kan nog wel meer vertellen als je geïnteresseerd bent. Punt dat ik wilde maken in ieder geval is dat we het laatste project van Sjoerd niet zomaar afraffelen. Integendeel!


    Groeten,

    M. 


    Klik <<hier>> voor Pokemon Omega

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...