zondag 20 januari 2013

Weblog.nl

Dit weblog bestaat sinds september 2011. Het is een vervolg op twee voorafgaande blogs waar ik in maart 2009 mee ben begonnen toen Sjoerd met leukemie in het ziekenhuis lag.
Het meest gebruikte blogplatform was toen  weblog.nl.
Het eerste blog liep tot en met het overlijden van Sjoerd in februari 2010.
Het tweede blog begon ik in maart 2010 en stopte door enorme problemen bij Sanoma, het moederbedrijf van weblog.nl
Ik startte een derde blog bij blogspot.com. Alle blogs zijn tot op vandaag nog gewoon te zien. Zie de zij-rubriek voor de adressen.

Deze week kreeg ik een mail van Sanoma dat weblog.nl gaat stoppen. En dat de bestaande weblogs moeten worden geëxporteerd naar Worldpress.com

Je moet hiervoor een verzoek indienen en via de mail versturen. En dat gaan we dan maar doen. Maar ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in. Het exporteren van weblogs inclusief foto's en reacties duurde in 2011 bij weblog.nl maanden en maanden. En dan moet je nog maar afwachten of alles goed wordt overgezet.

Op hoop van zegen dan maar.

Mailtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Rijen…

 … Bij de Bulgaarse grens 2 uren in de rij, bij de Servische grens twee uren en bij de Hongaarse grens 4,5 uur. Orban wil geen vreemdelingen...